دوست داشتم تمام جملات عاشقانه دنیا رو تقدیمت کنم عشقم ولنتاین مبارک


نقش دل

تمام (پرانتز) ها را میبندم...رفتنت...توضیح اضافی نمیخواهد..♥

یه نفر یه جایی تمام روهایش تویی ، وقتی به فکر میکنه احساس میکنه زندگی واقعا با ارزشه...پس هر وقت دلت گرفت این حقیقت رو به یاد داشته باش:...   که یک نفر یه جایی بی قرارته بی انکه تو بدانی .

بعضیا هستن که تصادفی وارد زندگی ادم میشن

تکلیف اینده ات باهاشون روشن نیست

ولی نفست به نفسشون بنده

ستارگان هیچ وقت از یاد اسمان نمیروند ، و من مانند همان اسمانم که تو تک ستاره ی من هیچ وقت از یادم نمیروی

ای کاش میدانستی بدون تو و به دور از دستان مهربانت زندگی چه جهنمیست

وقتی چشمانم را روی هم میگذارم...خواب مرا نمی برد...تورا می اورد...از میان فرسنگ هاااا فاصله

نمیخواهم از دست بدهم انچه را که یک عمر متعلق به خود میدانم...عشق تو...نمیخواهم از دستت بدهم

بیا عشقمون رو محکم به هم گره بزنیم و ارزو کنیم این گره هیچ وقت باز نشه حتی با دندون روزگار

میدانم میدانی یا نه...؟؟؟!!!!

لحظه ی تولد من به همان ثانیه ای بر میگردد که تو برای اولین بار به من گفتی:  دوستت دارم..

.

 

   

چه زیباست خیالی که تو را از آن همه فاصله می آورد به کلبه ی تنهایی ام . ..

                                                      

خاص بودن خاصیت توست...تو همیشه خاص میمونی، چون سلیقه منی

برا او مینویسم که می اید دل نوشته هایم را میخواند و لبخندی میزند و میرود

ولنتاینت مبارک عشششششقم

 



|پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:,| 1:29|فائز |

MiSs-A